Tuesday, March 26, 2013

سال ۹۲ با T-shirt پارسیکس

 درود به همه‌ي عزیزان و با آرزوی سالی سراسر کامیابی و تندرستی برای همه‌
چندی قبل به آقای توکلی مدیر فروشگاه گنو/لینوکسی سی‌تو پیشنهاد دادم که دو تی‌شرت با محتوای مربوط به پارسیکس تهیه کنیم طرح‌ها رو آماده کردم و ایشون هم زحمت کشیده و به صورت سفارشی اون‌ها رو برای من آماده کردند این یکی رو تا الان ازش استفاده نکرده بودم که امسال تصمیم گرفتم یپوشم و ... این شما و این تیشرت/T-shirt پارسیکس گنو/لینوکس سیستم عامل محبوب ایرانی برای ایرانیان ;)
این رو که پوشیدم به ذهنم رسید یه عکس یادگاری باهاش بگیرم و حالا که بازار مسابقه‌ی اینترنتی فروشگاه سی‌تو هم داغه چرا یه مسابقه با موضوع پارسیکس نداشته باشیم :) موضوع مسابقه هم "انتخاب بهترین طرح تی‌شرت برای سیستم عامل پارسیکس گنو/لینوکس" باشه و به ۲ نفر اول مسابقه هم که طرح‌شون از بین طرح‌های بهتر، بهترین شده‌اند جایزه بدیم. فکر جایزه رو هم کردم و همین جا اعلام می‌کنم که جایزه دو نفر اول یک تی‌شرت رایگان به همون طرحی که خودشون ارائه کردند و رتبه برتر رو کسب کرده، باشه. در ضمن هزینه‌ی دو جایزه اول رو هم بنده به عهده می‌گیرم ;)
اگر موافقید لطفن پیشنهادات خودتون رو هم مطرح کنید تا کار رو با هم شروع کنیم
شاد و پیروز باشید

No comments: